Ben jij het nieuwe talent achter onze permanente campagne?

Het bestuur van de VVD Westfriesland zoekt een bestuurder Communicatie & Campagne. Na de verkiezingen van 21 maart is de campagne voor de verkiezingen in 2022 alweer begonnen. Help jij mee om in gesprek te blijven met ondernemers, inwoners en maatschappelijke organisaties? Lees hier meer.

Wat doe je in deze rol?

Als bestuurder Communicatie & Campagne ben je de organisator en 'verteller' van de boodschap van de VVD Westfriesland. Je brengt inspiratie en ideeën voor de campagne en de daadkracht om de ideeën uit te voeren. Je bent het aanspreekpunt voor de gemeentelijke, provinciale en waterschap-campagneleiders en het landelijk campagneteam.

We werken met onder andere sociale media, website, nieuwsbrieven, advertenties, doelgroepenonderzoek, regionale televisie, vrije publiciteit en publicatieborden.

Herken je jezelf in deze eigenschappen en kennis?

• Je hebt ervaring met communicatie of marketing en ideeën voor de campagne
  • Je hebt organisatorisch talent
  • Je hebt er plezier in om het regionale VVD-programma uit te dragen
In dat geval ben je zeer van harte uitgenodigd om met ons te kijken of deze rol iets voor je is. Neem even contact met onze secretaris Klaas Toereppel, via k.toereppel@kpnmail.nl