Geslaagde campagnedag VVD Koggenland

VVD Koggenland heeft afgelopen zaterdag een zeer geslaagde campagnedag beleeft. In beide kernen, Avenhorn en Obdam, hebben de liberalen de kiezers opgezocht.

© VVD Koggenland

Dit jaar hebben de VVD-ers oranje gerbera's uitgedeeld samen met een flyer om aandacht te vragen voor de landelijke verkiezingen van a.s. woensdag. Ondanks het hier gaat om landelijke verkiezingen hebben de Koggenlandse liberalen ervoor gekozen om dit moment te gebruiken om aan de kiezer uit te leggen wat zij de afgelopen 3 jaar hebben bereikt in Koggenland. Immers, over het landelijke is voldoende te lezen en te zien in de landelijke bladen en op tv.

Deze opzet is als zeer geslaagd ervaren: 'Juist door de verbinding te maken met de landelijke verkiezingen maar ook aan te geven dat de VVD een lokaal sterke partij is, wordt als positief opgevat door het gros van de mensen die ze gesproken hebben'.

Er zijn veel bloemen uitgedeeld wat heel veel positieve reacties heeft opgeleverd bij het winkelend publiek in Avenhorn en Obdam. Het is een mooie manier om met de kiezers in gesprek te komen want wie wil er nou niet een mooi bloemetje aanpakken. Maar het belangrijkste is dat we heel veel kiezers hebben bereikt, en dat was het doel.

Missie geslaagd!